piątek, 21 czerwca 2013

Metamorfoza natalialindeman

Natalialindeman ma 37 poziom i jest royalty. Stardoll posiada od 2012r. 


Strój:
Bardzo ładna stylizacja, widzę, że masz rockowy styl.  Mogłabyś jedynie ograniczyć liczbę tatuaży ( chociaż w porównaniu z niektórymi doll to jest nic). Ocena : 9/10

Postarałam się zrobić stylizacje w twoim stylu. Zostawiłam buty, dodałam wystające skarpetki, które dopełniają strój. Sweter pasuje do spodni, bardzo podoba mi się to połączenie :). 


Makijaż:

Makijaż bez pomysłu. Cienie pasują, ale trochę zlewają się z kolorem skóry, widać jedynie eyeliner. Policzki również słabo widoczne. Rozumiem, wolisz naturalnie. Ładne włosy, jednak pomiędzy nimi a twarzą są dziury,  widoczne z daleka, do góry tych włosów się nie da podsunąć aby wyglądało to dobrze, radzę ci dorobić w stardesign hair zakrywające kosmyki. Ocena : 6/10

Masz bardzo mało kosmetyków, wydajesz na drogie, ale one tak na prawdę nie różnią się bardzo od tych 'z gorszej marki'. Oczy pomalowałam na zielono, usta częściowo na czerwono, z daleka fajnie to wygląda i myslę, że sama tak zrobię.  Dobrałam włosy pasujące do makijażu.





I jak ? Lepiej przed czy po ?




6 komentarzy:

NatalkaLindemann pisze...

Fajnie ;) Jeszcze Hot or Not ;) Fajne ;)

Anonimowy pisze...

sorry, ale przed mi się bardziej podobało (:

Unknown pisze...

Jednak lubię tatuaże , i makijaż mi się nie podoba ! Sorry ale jak można to moja ocena całości to 5/10

Unknown pisze...

Strój jak najbardziej po :) Jednak makijaż zostawiłabym taki jaki jest ;))

Darkaxp

Anonimowy pisze...

Mi się podoba wszystko przed :)

Anonimowy pisze...

Mi się podoba wszystko przed :)