piątek, 14 czerwca 2013

Metamorfoza olusiapks

Metamorfoza zostanie wykonana na olusiapks, ma ona 52 poziom, jest royalty, stardoll założyła w wakacje w 2012r. 


Strój :
Zwykła stylizacja, każdy może się tak ubrać, jak na ten poziom powinno być lepiej. Kolorystycznie jest OK.  Ocena : 3/10


Baaardzo mało ubrań ( na co ty pieniądze wydajesz ? ). Ale trzeba sobie jakoś radzić. Masz ciekawe darmówki, z których (w większości ) ułożyłam stylizację. Po długim szukaniu założyłam kilka rzeczy ze stardoll academy : spódnica, pasek i kamizelka. Jako dodatek wybrałam czarną opaskę.



Makijaż : 
Tu też nic ciekawego, jeden cień (którego z daleka nie widać, bo zlewa się z kolorem karnacji ) + długie rzęsy + błyszczyk. Ocena : 2/10

Wreszcie dużo kosmetyków i jest z czego wybierać. Użyłam trzech cieni, wszystkich róży do policzków, czerwonej szminki oraz pomalowałam rzęsy. Wystające włosy pofarbowałam na różowo.





I jak się podoba ? Lepiej przed czy po ?




2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Przed

Unknown pisze...

Ta dziewczyna jest royalty ? Przepraszam że to mówie ale jak na poziom i royalty powinna być dużo lepiej ubrana. Widać że nie ma żadnych przydatnych ciuchów. Makijaż też nie należy do najlepszych ;c Jednak to tylko moje zdanie ;)

Darkaxp