wtorek, 4 czerwca 2013

Wędrówka po bazarze #1 :*

Hejka, chciałam "udoskonalić" troszeczkę naszego bloga. Dlatego postanowiłam że raz na jakiś czas będę co jakiś czas dodawać artykuł o nazwie "wędrówki po bazarze". Będę w nim opisywać co ciekawego znalazłam w bazarku, na dzisiaj mam dwie rzeczy :)

 Jako pierwsze spodenki Hot Buys. Pochodzą ze sklepu Evil Panda, kosztowały 17sd, są dosyć stare. Ja za nie dałam 40sd. Ale mi się one bardzo podobają *.*

Na drugi ogień idzie piękna barwna torebka. Jest ona ze sklepu Bonjour Bizou, dałam za nią 17sd. ale wiem że warto ponieważ pasuje do wielu stylizacji :)
 

2 komentarze:

Unknown pisze...

Co do spodenek są świetne :) Jednak ich cena jest za wysoka jak na moje fundusze :D
Torebka barwna i również śliczna *.*

Darkaxp

awcia pisze...

Ciekawe spodenki, udoskonalają wiele stylizacji, co do torebki, nigdy nie podobają mi się kwiatowe wzory, za 17sd na pewno bym nie kupiła, jest wiele podobnych i tańszych.