piątek, 14 czerwca 2013

Stylizacja w stylu gwiazdy - #3 Justin Bieber - TYLKO STARMONETY! :)

Hej :D Ta stylizacja była dość ciężka do zrobienia. Z góry mówię, że ja robię stylizacje (na tym blogu) tylko dla dziewczyn i style gwiazd płci męskiej konwertuję na damskie ciuchy :)
Styl JBiebsa jest ciężki do zrobienia na damskiej wersji lalki, ale coś tam wykombinowałam. Skorzystałam z faktu, że Justin lubi fioletowy kolor, wysokie buty i snapbacki/fullcapy

czapka
VELVET ORCHID
46 starmonet 

bluzka
darmowa

kamizelka
IT GIRLS
40 starmonet

spodnie
BASICS
43 starmonety

buty 
ORIGINAL FUTURE
27 starmonet (chyba na wyprzedaży je kupiłam)

Jak Wam się podoba? :)


3 komentarze:

Unknown pisze...

Nie przepadam za Justinem i jego stylem. Czasami jest naprawdę wyzywający (np. wystająca bielizna na koncertach). Buty mam w swojej szafie i są świetne bardzo przydatne ^^ Ja jednak czekam na stylizacje z udziałem polskiej gwiazdy :)

Darkaxp

awcia pisze...

Lubie Justina, ale ta stylizacja jest okropna, mi się nie podoba, wcześniejsze były lepsze. Tym razem sobie nie poradziłaś.

stevie pisze...

Przyznaję, to jedna z moich gorszych stylizacji, ale nie jestem fanką Biebsa i nie przykładałam się za bardzo ;d