czwartek, 13 czerwca 2013

Stylizacja w stylu gwiazdy - #2 Louis Tomlinson (One Direction)

Styl Lou przede wszystkim kojarzy mi się z czerwonymi spodniami i koszulką w paski. Tak też zrobiłam. Dodałam jedynie kilka dodatków, żeby outfit stał się bardziej kobiecy + podkreśliłam ubiór odpowiednim makijażem. Szczegóły poniżej.

SZELKI
AKADEMIA STARDOLL 
darmowe

BLUZKA 
DECADES 
50 starmonet

SPODNIE 
BASISC 
43 starmonety

BUTY
MISS SIXTY 
9 stardolarów

NASZYJNIK 
PRETTY N LOVE 
41 starmonet 

Jak Wam się podoba ta stylizacja? Wszystko, oprócz szpilek, jest dostępne dla normalnych użytkowników, także jest to dość korzystna stylizacja :D. Moim ulubionym elementem są szelki, a Waszym?
Podoba Wam się stylizacja?

2 komentarze:

awcia pisze...

Stylizacja fajna, ale nie podoba mi się ta bluzka, dobrze by było gdyby w sklepach była tak tylko, że obcisła. Jestem wielką fanką 1D i bym się cieszyła gdybyś zrobiła strój Harrego.

stevie pisze...

mam już przygotowanego Biebsa, ale Harrego też mogę zrobić :)