czwartek, 13 czerwca 2013

Stylizacja w stylu gwiazdy - #1 Cher Lloyd

Hejka :D
Przygotowałam dla Was dzisiaj dwie stylizacje w stylu Cher Lloyd. Cher jest znana m.in. ze swojego oryginalnego stylu, który opiera się na mnóstwie rzeczy typu 'nie obchodzi mnie to' tzn podarte spodnie, bardzo dużo losowo wybranej biżuterii. Mi taki styl się bardzo podoba i na stardoll bardzo łatwo jest znaleźć ubrania w stylu Cher, więc o to moje dwie propozycje! :)



Która stylizacja i sposób prezentowania stylizacji bardziej się Wam podoba? Jakiej gwiazdy styl chcecie w następnej części? Piszcie w komentarzach :D



2 komentarze:

awcia pisze...

Bardzo ciekawe stylizacje, ja również jestem fanką stylu Cher Lloyd. Czekam na następne stylizacje :)

Unknown pisze...

Mi do gustu przypadły obydwie stylizacje. Jednak do Cher pasuje mi barrdziej stylizacja pierwsza. :) Czekam na wiecej :D

Darkaxp