wtorek, 18 czerwca 2013

Metamorfoza rozzi9

Metamorfoza została wykonana na... właścicielce tego bloga, czyli rozzi9 ! Ma ona 44 poziom, jest royalty, konto na stardoll posiada od 2011r. 



Strój:

Ciekawy strój. Połączenie spódniczki i za krótkiego krótkiego topu wyszło całkiem nieźle. Buty pasują do blezeru. Ocena: 9.5/10

Często sama się tak ubierałam ( do czasu kiedy ukradziono mi spódnicę :<). Uważam, że ta spódnica bardzo dobrze pasuje do futra. Problem jedynie miałam z butami, nie mogłam się zdecydować...


Makijaż:

Masz bardzo dobrze dobrane części twarzy. Nie jestem fanką wielkich rzęs, ale kwestia gustu. Ładnie pomalowane policzki. Nie za pięknie wyglądają te kolczyki przy brwi, z daleka wygląda to nie najlepiej. Ocena: 7/10







Oczy pomalowane tuszem zielonym-niebieskim-fioletowym. 
Policzki z przodu są nieciekawe, ale w oddaleniu wygląda jakbyś miała zrobione rysy twarzy.  Dodałam soczewki pasujące do makijażu oczu. 



I jak ? Lepiej przed czy po ?


3 komentarze:

Unknown pisze...

Ja osobiście kocham style Natalii. Są bardzo orinalne i pomysłowe :) Często zmienia swój wygląd na coraz lepszy :) Mi jednak bardziej podoba się przed :)

Darkaxp

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Ubranie przed bardzo do siebie pasuje lecz po jest trochę gorzej ... Makijaż przed jest dopasowany do włosów i jest wszystko super , lecz po wygląda jak by poszła spać z nie zmytym makijażem , on się rozmazał i jest słabszy a włosy jak na jakiś pogrzeb . Sorry bardzo ale musiałam wyrazić swoją opinię kilkoma zdaniami . Ale i tak bardzo lubię twoje metamorfozy .